קרוואן נגרר - חלום בתנועה

בחירה נכונה, עצמאות, ושיקולים

  • דף הבית
  • קרוואן על גלגלים – חלום בתנועה

אומרים שהבית הוא במקום שבו הלב נמצא… 

דמיינו לעצמכם שהייתם יכולים למקם את הבית שלכם בכל מקום בו תרצו להיות? בכל מקום בו חלמתם להיות? תארו לעצמכם שתוכלו תמיד להרגיש בבית… בכל הרגעים הבלתי נשכחים שלכם. 

אנחנו בפרימן מייצרים קרוואנים איכותיים וייחודיים שאיתם תוכלו להגשים את החלום הזה אחד לאחד.

בחירה נכונה: שיקולים בבחירת קראוון נגרר

אז איך בוחרים קרוואן? השיקולים בבחירת קרוואן נגרר הם מגוונים כמו פריחה בשיא האביב. זה מתחיל במחיר – מה התקציב שלכם? ממשיך למראה של הקרוואן – כאן יש לשים לב גם למראה מבחוץ וגם למראה מבפנים, מה חשוב לכם? אחד מהם או אולי שניהם? ואיזה מראה אתם אוהבים? האם יש לכם סגנון מסוים שתמיד חשבתם עליו או שאתם מעוניינים להתרשם מהמגוון המוצע לכם? וכמובן ישנה המטרה – טיול סוער לבד, מגורים לבד או עם משפחה / שותפים או אולי בכלל קליניקה לאין ספור לקוחות מרוצים? 

בין אם מדובר במחיר, במראה או במטרה, אצלנו תוכלו להנות מכל העולמות! רק תגדירו בדיוק מה אתם רוצים, ותקבלו הכל באופן מדויק. לא, אנחנו לא ג’יני מאלאדין, אנחנו פשוט מאמינים בחופש לחיות את החיים כמו שאנחנו באמת רוצים ובמחיר שווה לכל נפש. יתירה מזאת, אנחנו מאמינים בלהעז, ולכן מזה שנים רבות עוזרים באהבה לכמה שיותר אנשים לעשות את המעבר הקסום הזה על הצד הטוב ביותר. והכל בעבודת יד ובאהבה גדולה למלאכת היצירה עם המון חדשנות ומקסום שטח הקרוואן באופן המיטבי והאסתטי ביותר.

למשל תוכלו למצוא:

  • חדרים נפתחים,
  • פתרונות אחסון,
  • גלריה נפתחת ועיצוב חדשני.

 

כל אלו פיתוחים מקוריים שלנו לטובת לקוחותינו.

קרוואן למגורים
קראוון נגרר

אתם קובעים את המחיר!

המחירים של קרוואן נגרר למגורים תלויים בבחירות שלכם, כך שבעצם אתם אלו שקובעים כמה תשלמו! תוכלו לבחור בין מגוון חומרים, גדלים וייעוד (בית, משרד, טיולים).

דבר אחד בטוח – קרוואן על גלגלים יעלה לכם הרבה פחות מבית קבע. כך שגם אם תבחרו את הקרים דה לה קרים בכל קטגוריה עדיין תצאו מורווחים מאד. לשם השוואה, בית על גלגלים נע על טווח שבין 70 – 150 אלף בלבד!

צרו קשר עכשיו, ונשמח לתת לכם הצעת מחיר אטרקטיבית בהתאמה אישית לכל הרצונות שלכם.

עצמאים בשטח

כאשר אתם בוחרים לגור בקראוון נייד על גלגלים. אתם בוחרים לחיות את חייכם בעצמאות ובחופש מקסימלי. יש לכם נכס משלכם, ואינכם משועבדים למיקום מסוים, לסביבה אחת שתלווה אתכם שנים רבות, לחברות בנייה, למשכנתא מפלצתית, בקיצור לכלום. הדבר היחיד שמלווה אתכם בעקביות הוא הגשמת הרצון שלכם בכל רגע נתון.

אתם היחידים שתקבעו היכן תגורו ולכמה זמן. ואם אתם מרגישים שזהו, מיציתם? פשוט תניעו את הרכב ותיסעו. זוהי הפשטות הקסומה של חיים בבית על גלגליים. זוהי הפשטות שמושכת יותר ויותר אנשים לחיות בבית בתנועה. לכן אנו רואים תאוצה מטורפת בביקוש לקרוואנים.

בנוסף, זהו האיזון המושלם בין חוסר היכולת לרוב בישראל של 2020 לקנות בית קבע (קל וחומר בימינו..), לבין חוסר הרצון לעתים לגור בשכירות ארעית. וזוהי ההזדמנות המושלמת לקנות בית ללא עזרה מבחוץ (אם היא קיימת בכלל) וללא משכנתא חונקת.

קרוואן על גלגלים

מתקדמים לבית נייד חדש עם פרימן

בפרימן בתים על גלגלים תוכלו לעצב את העתיד שלכם במו בחירתכם. אנחנו נהייה קשובים לצרכים שלכם ונתאים לכם באופן אישי בעבודת יד מדויקת את הקרוואן המושלם עבורכם.

היות והבית החדש שלכם הולך להיות על גלגלים והרבה בשטח, יש חשיבות רבה לחומרים שממנו הוא עשוי. החומרים שבהם אנו משתמשים הם איכותיים ומבטיחים עמידות ואסתטיקה לאורך זמן.

מבחינת נוחות, בית על גלגלים הוא די קומפקטי מטבעו, לכן יש להקדיש מחשבה לכל פינה ופינה. אז ישבנו וחשבנו איך לעשות את הקרוואנים שלנו גם פרקטיים וגם אסתטיים, גם נוחים וגם נאים למראה. וכיום יש לנו מגוון פתרונות אחסון שמפתיעים את לקוחותינו בכל פעם מחדש. פתרונות שיגרמו לכם לחכות לרגע שבו תעבירו את החפצים שלכם לביתכם החדש.

המיומנות שלנו עוברת בין דורות בעסק שכולו משפחה. צרו קשר, הצטרפו גם אתם למשפחת פרימן ותתחילו לחיות את החיים שתמיד חלמתם עליהם!

רוצים לקבוע פגישה?