קראוון למגורים

קראוון למגורים- הכי חיבור לטבע

אהבתם של אנשים לטבע היא לעתים בלתי ניתנת להפרדה, עד כדי כך שיש הבוחרים לחיות ממש בתוכו, בחיקו והם עושים את זה באמצעות קראוון למגורים שיש בו כל מה שצריך כדי לחיות וטוב- ובזיל הזול יש לומר.

ראשית אין בכלל מה להשוות בין חוויה של מגורים בחיק טבע בבית נייד על גלגלים אשר מאפשר למתגוררים בו גם למצוא פתרונות חלופיים לפינוק האורבני אם זה ברמת האוכל או ברמת האחסון או ארון הבגדים שכן בכל קראוון למגורים יש את כל מה שצריך אבל לא במידות שיש בבית, ולכן המגורים בקרוואן מתאימים לאנשים שלא רוצים יותר מדי, שאוהבים את החיים כפי שהם, גמישים ומתאימים את עצמם לכל מקום ויכולים ליהנות בכל מצב. לא מתלוננים, ולא מחפשים מה לא בסדר, אלא נהנים ממה שיש וזה בעצם התחלה מעולה לחיים בקראוון שכן לא תמיד יש בו את כל מגוון הפינוקים שכל אחד צריך, וכל אחד מאלה שבחרו לחיות בו צריך לדעת להתפשר על מה שהוא יכול כדי לחיות בשלמות ובשמחה בתוך קראוון כי אין צורת חיים אחרת הדומה לזו המאפשרת לך לקום בבוקר ליד ציפורים מצייצות וללכת לישון עם בריזה מההרים- חווית חיים של ממש.

זוגות צעירים שלא רוצים משכנתא!

קהלי היעד שנחלקים לחובבי מגורים בתוך קראוון למגורים, הם ראשית אנשים שאוהבים את הטבע אחרת הם בכלל לא היו חושבים על זה. דבר שני הם חושבים על העלויות הכלכליות של שכירת דירה ומוצאים שהם בהחלט יכולים להסתדר במגורים בקראוון ואפילו טוב מאוד, ומה שהכי טוב שזה שהם לא צריכים לשלם על זה משכנתא כמו על כל בית בטבע, אלא רק דמי חנייה במקום שהם חונים.

בארץ הביקוש של קראוון למגורים עולה משנה לשנה, זאת עקב מחירי הדיור הגבוהים הגורמים להרבה צעירים וגם סטודנטים להיות בדילמה אמיתית של כלכלת החיים שלהם, ויש כאלה שרוצים תוך כדי עבודה במקום מסוים בפריפריה גם לחיות חיים אחרים ולא עירוניים. הם זקוקים לירוק הזה מסביבם וזה החמצן של החיים שלהם.

לרכוש או לשכור קראוון- הכי זמין הכי נגיש

דבר נוסף שהגביר את הביקוש של קראוון למגורים היא העובדה שיש היום הרבה אנשים שמחזיקים קראוונים ויש הרבה חברות אשר ניתן לרכוש מהן קראוון או חדש או מיד שנייה או לשכור לזמן קצוב, והם יכולים להתמקם במקום מסוים ולנדוד למקום אחר, ולהפוך את הטיול שלהם לטיול מספק וכיפי בתקופת זמן קצרה או ארוכה.

גם זוגות צעירים שרוצים לגור ביחד ולא נמצאים במצב כלכלי של תשלומי משכנתא, מעדיפים לגור בקראוון או לשכור אחד כזה, והם רוצים לא רק את הפתרון הכלכלי אלא גם את החוויה של הטיול הזה, זה מה שמוצא חן בעיניהם.

עובדים בעיר- מחפשים את השקט!

בעידן הזה של התחרות הבלתי פוסקת, הנהירה אחר מותגים, התעשרות מהירה והאקזיט הבא, יש מי שמחליט לעצור ובחלק מהזמן שלו להיות במקום שמציע לו איזון, שקט ושלווה ולא- הוא לא מתכוון לבית מלון הוא מתכוון לשכור קראוון למגורים ולהתרחק כמה שיותר מכל מה שמחבר אותו כל יום לתחרות, כסף ועבודה.

זה יכול להיות בעל חברת סטרארטאפ שיש לו כל כך הרבה לחץ על הראש, שכל מה שהוא רוצה זה לא לשבת מול הטלוויזיה (למרות שכל קראוון יש גם טלוויזיה) אלא שהוא רוצה את הרוע האולטימטיבי- להסתכל על עץ ולשמוע מים זורמים. היום אם שוכרים קראוון ומחנים אותו במסלול טבעי שיש בו נחלים, הרבה ירוק וציפורים מצייצות, יש שבחרו כבר לצאת מהמשרד הייטק שלכם בהרצליה פיתוח ולעבור לחלק ב’ של החיים שלהם ובחלק הזה אין שום דבר ששייך למה שהיה מהבוקר עד שהם הגיעו לקראוון, וזה מה שמחזיק אותם שפויים- השקט של הטבע, האיזון וזה שהם מצליחים לצבור אנרגיה חדשה ולהתחבר למקומות טובים ובריאים.

רוצים לקבוע פגישה?

שתפו את המאמר עם חברים