טיול קראוונים

טיול קראוונים בישראל – כל מה שצריך לדעת

מתי בפעם האחרונה יצא לכם לטייל בארץ? לא מעט ישראלים יוצאים באופן עקבי לטייל בחו”ל, אך הם שוכחים לחקור את הארץ המרשימה שלנו. אך בשנים האחרונות עלתה המודעות ליתרונות של טיול קראוונים בישראל, טיול שיכול להביא איתו לא מעט יתרונות בהשוואה לטיולים בחו”ל. כך שאם מתחשק לכם לצאת לטייל בארץ, שווה לכם לחשוב על קראוונים בתור אופציה – אופציה שיכולה לשדרג את הטיול ולקחת אותו למחוזות אחרים.

אם זוהי הפעם הראשונה שהאפשרות הזאת עלתה לכם לראש, ככל הנראה שיש לא מעט שאלות שאתם רוצים לשאול. במאמר הבא אנו ננסה לספק לכם את התשובות המדויקות ביותר, כך שתוכלו לצאת לטיול עם אנרגיות ומצב רוח חיובי. ברגע שתשאירו את כל החששות מאחור, תוכלו להתרכז בדרכים היעילות ביותר להנות מהטיול.

האם זה משתלם לצאת לטיול עם קראוונים?

הכל בעיני המתבונן, שכן טיול קראוונים יכול להיות מצד אחד מאוד זול – אך מצד שני הוא גם יכול להיות יקר יחסית. אין רק סוג אחד של קראוון, יש מבחר ענק של סוגים מהם אתם צריכים לבחור את הקראוון האידיאלי עבורכם. ככל שתבחרו קראוונים יוקרתיים יותר, באופן טבעי שכך גם תעלה העלות הכספית.

אך ברוב המקרים כאשר תסתכלו לאחור אתם תוכלו לראות כי כן הצלחתם לחסוך. ברגע שתציבו לעצמכם תקציב, עם קראוון תוכלו לעמוד בו יותר מאשר חופשה בכל מקום אחר, כך שאם אתם קצרים בכסף ועדיין מתחשק לכם לצאת לטייל, טיול עם קראוונים היא בהחלט אפשרות מעולה.

האם צריך לעשות הכנות מיוחדות לפני הטיול?

ממש לא! אתם תופתעו לגלות עד כמה הקראוונים עצמם מאובזרים בציוד מתקדם, וכמעט כל דבר שתצטרכו תמצאו בתוכם. כך שאם חשבתם כי טיול עם קראוון מביא איתו בעיקר כאבי ראש, אז כמובן שאחרי שתטיילו איתו אתם תראו עד כמה זה פשוט ועד כמה זה מהנה וכיפי. מדובר על חופשה שהיא במהות שלה שונה מכל חופשה אחרת שאליה יצאתם.

כל מה שאתם צריכים לעשות זה להביא את עצמכם ביחד עם כל בני המשפחה או החברים שהולכים לצאת אתכם לטיול. במהלך טיול קראוונים תוכלו כמובן לעצור בכדי לרכוש דברים שחסרים לכם, וככל הנראה את כל הדברים הדחופים שתוכלו למצוא בבתי מלון או בצימרים – תוכלו למצוא גם בקראוון עצמו. 

האם אפשר לסגור טיול קראוונים רק בקיץ?

האמת היא שאתם יכולים לצאת לטיול מהסוג הזה בכל עונות השנה, בסופו של יום הקראוון עצמו הוא מבנה סגור ומבודד שתוכלו לשהות בו גם בחורף. יש אזורים בארץ שמומלץ לבקר בהם דווקא בחורף ולא בקיץ, ואם תוכלו להשכיר קראוון אתם תהפכו את הטיול להיות הרבה יותר מיוחד ומעניין.

כך שאל תהיו מקובעים לתקופה ספציפית בשנה, תוכלו לצאת לטיול בכל יום ובכל זמן שמתאים לכם. כל מה שאתם צריכים לעשות זה רק לסגור את הקראוונים שהכי מתאימים לכם, ובתוך זמן קצר כבר תהיו בדרך לנקודה שאותה בחרתם מראש – מה שבטוח זה שהולכת להיות לכם חוויה בלתי נשכחת.

האם כל אחד יכול לנהוג על קראוון?

זוהי אולי השאלה העיקרית שאתם תשאלו את עצמכם, הרי המחשבה על נסיעה בקראוון יכולה להיות מאוד מאיימת עבור לא מעט אנשים. אז החדשות הטובות הן שברוב המקרים לא נדרש רישיון מיוחד, ועם רישיון נהיגה רגיל ניתן לנהוג על כל הקראוונים. אך אנו ממליצים לכם להתייעץ עם החברה שממנה אתם משכירים את הקראוון בכדי לקבל תשובה סופית.

אך אם אתם חוששים לנסוע בקראוון, מוטב כי תבחרו בנהג אחר שיש לו ביטחון עצמי או כזה שאולי מכיר רכבים גדולים קצת יותר מקרוב. אומנם כעבור זמן קצר מתרגלים לנהיגה בקראוון, אך עדיין לא כדאי לבצע טיול קראוונים כאשר הנהג עצמו איננו בטוח ביכולות שלו.

חפשו עוד היום: קרוואן למכירה במבצע

רוצים לקבוע פגישה?

שתפו את המאמר עם חברים