קרוואן למכירה במבצע

קרוואן למכירה במבצע

אין ספק כי עכשיו עם הפריחה זה בדיוק הזמן לרכוש קרוואן למכירה במבצע ולצאת איתו לטיול ברחבי הארץ. תוכלו לחנות בכל חניון מוסדר לקרוואנים ולטייל באזור. חובבי טיולי הקרוואנים גם לא נרתעים כל כך מהר מקצת גשם, אשר שוטף את הנוף הירוק ומזרים אליכם ישר אוויר הרים צלול.

משפחות ויחידים בוחרים היום מסלולי טיולים ויוצאים לטייל בסופי שבוע למקומות יפים, נקודות חן בארץ. התחום הזה הפך כל כך מפותח שבכל אזור בארץ כמעט תוכלו למצוא חניון לקרוואנים אשר בו תוכלו לשהות עם המשפחה, חוויה אמיתית של ממש אשר תעניק לכם הפסקה של שלווה ושקט ממרוץ החיים המטורף. 

תוכלו להצפין לאזור כרמלים, ללון בחוף קיסריה לבקר בחניון הכרמל ולידו ביער הנדיב.

כל הטיול הזה כולל לינה בצימר או בבית מלון עלול היה לעלות לכם כסף, אבל כאשר מדובר בטיול קרוואן זה באמת זניח, העיקר ההנאה וגם בסופו של דבר כמובן- הכי משתלם מבחינה כלכלית.

מי רוצה קרוואן למכירה במבצע ?

התפתחות תחום הקרוואנים בארץ החלה עם ביטול מיסי היבוא שהפכו בעבר רכישה של קרוואנים לבלתי משתלמת בעליל. מאז ביטול המיסים, ישראלים רבים גילו את ההנאה של טיולי הקרוואנים ויש מי שבוחר לרכוש קרוואן חדש ויש מי שמחפש קרוואן למכירה במבצע, והדרך לגלות אם יש מכירות כאלה היא דרך אתרי יצרני ומשווקי הקרוואנים בארץ. 

כמה שיעלה לכם קרוואן, הוא לא יתקרב להון תועפות שתצטרכו להוציא על טיולים בארץ. ראשית חשבו על מחירי הצימרים ובתי המלון. זה אף פעם לא היה זול גם לא בתקופת המבצעים, דבר נוסף, כאשר אתם משתכנים במקום מסוים, אתם מחויבים לטייל רק באזור אבל כאשר אתם מטיילים עם קרוואן אתם יכולים לנדוד ממקום למקום, מנחל לנחל ומפריחה לפריחה ,מהשהופך את הטיול לחוויה הרבה יותר גדולה, מגוונת ומשמעותית. 

אם תהיו למשל במקום מסוים ותבקרו ותטיילו באזור, תוכלו לעלות לקרוואן להתניע ולהמשיך ליעד הבא, כך תוכלו להרוויח הרבה נופים באותו מחיר. 

בתקופה הזו כולם נוסעים לטייל בדרום

בתקופה הזו טיול בדרום הוא בעדיפות אצל ישראלים רבים. אם כבר פניתם למודעה קרוואן למכירה במבצע ועשיתם את עסקת חייכם ורכשתם אותו, כבר עכשיו תתחילו להתפנק בטיולים,וכעת כאמור הדרום חם יותר מהצפון אתם יכולים לבחור לנסוע לחניון בעין גדי שיש בו את כל השירותים החיוניים המסופקים בחניונים לקרוואנים, לבקר באתרים באזור או לעשות טיולים רגליים כמו למשל דרך משאבי שדה ופארק גולדה.

אתם לא ממהרים לשום מקום, לשום ארוחת בוקר ולשום תוכנית בידור בלובי של המלון, זה נטו הטיול שלכם ואתם המנהלים הבלעדיים שלו. אתם אחראים על הטיול הזה ואתם בונים את המסלול ומקבלים את כל ההחלטות לאן להגיע וכמה זמן לשהות בכל מקום. 

כמובן שאם תגיעו לדרום תוכלו לחנות בחניון חאן בארות וממנו לטייל בהר הנגב, שדה בוקר ומצפה רמון. 

בכל ארה”ב ואירופה מטיילים רק בקרוואנים!

הישראלים גילו את הכיף הגדול של טיולי הקרוואנים. חלקם חיפשו ומצאו מודעות של קרוואן למכירה במבצע, ארזו את כל המשפחה ויצאו לדרך. מה שהכי כיף בטיולים האלה זה החופש, תחושת השחרור והעובדה שאף אחד לא ממהר לשום מקום. הזמן הוא שלכם והוא לא עולה כסף, כי אתם לא בבית מלון ולא בצימר.

מעבר לכך אין ספק כי טיול משפחתי בקרוואן מייצר קשר קרוב מאוד בין כל בני המשפחה, אשר עוברים יחד חוויה אישית, קצת כמו הישרדות. מתחברים לטבע, הקרוואן משרת אותם, הם מבשלים בו, מתקלחים והולכים לישון בתוכו, כולם יחד. אין חוויה יותר משפחתית מזו ואין אווירה יותר כיפית מלהתעורר בבוקר בתוך יער עם ציוץ ציפורים וטיפות הגשם על החלונות הקטנים של הקרוואן המשפחתי שלכם.

אולי יעניין אתכם גם: קראוון נגרר

רוצים לקבוע פגישה?

שתפו את המאמר עם חברים